Τρίτη, 4 Νοεμβρίου 2008

POST:Για σπάσιμο στην tsouxtra...

Ο Λιούις Χάμιλτον είναι από χθες ο νεαρότερος παγκόσμιος πρωταθλητής στην ιστορία της Φόρμουλα 1. Ο Βρετανός πιλότος, που είχε και πέρυσι την ευκαιρία να κατακτήσει τον τίτλο, αλλά τον έχασε στο τελευταίο γκραν πρι από τον Κίμι Ραϊκόνεν, αυτήν τη φορά έκανε αυτό που έπρεπε στην πίστα του Ιντερλάγκος στην Βραζιλία και με τη βοήθεια της τύχης αναδείχθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής για πρώτη φορά στην καριέρα του.Με δεδομένο, μάλιστα, ότι ο Χάμιλτον είναι μόλις 23 ετών, ο χθεσινός τίτλος που κατέκτησε ίσως να είναι μόνο η αρχή. Στους κατασκευαστές ο τίτλος πήγε για άλλη μια χρονιά στη Φεράρι, που έφτασε στους 172 βαθμούς, αφήνοντας στους 151 τη ΜακΛάρεν Μερτσέντες.Τους τέσσερις βαθμούς της πέμπτης θέσης ήθελε ο Χάμιλτον για να γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής και σε αυτήν τη θέση φρόντισε να τερματίσει. Προς το τέλος, βέβαια, κινδύνεψε κι αν δεν εγκατέλειπε τον αγώνα ο Τίμο Γκλοκ μια στροφή πριν το τέλος (!!!) ο τίτλος θα κατέληγε στον Φελίπε Μάσα, αλλά αυτήν τη φορά η τύχη ήταν στο πλευρό του Βρετανού οδηγού της ΜακΛάρεν Μερτσέντες, που σε γενικές γραμμές απέφυγε τις επιπολαιότητες και έκανε έναν σίγουρο και σοβαρό αγώνα, αδιαφορώντας για το τι γίνεται μπροστά του, όπου ο Φελίπε Μάσα πήρε από την αρχή την πρωτοπορία, ενθουσιάζοντας τους χιλιάδες συμπατριώτες τους που κατέκλυσαν την πίστα του Ιντερλάγκος. Ο Μάσα, μάλιστα, την στιγμή που τερμάτισε ήταν παγκόσμιος πρωταθλητής, καθώς ο Χάμιλτον είχε πέσει τότε στην έκτη θέση, αλλά αμέσως μετά εγκατέλειψε ο Γκολκ, με αποτέλεσμα ο Βραζιλιάνος, που περίμενε να οριστικοποιηθεί η πρώτη οκτάδα, να ξεσπάσει σε κλάματα.Ο αγώνας στο Ιντερλάγκος σημαδεύτηκε από τα παιχνίδια της βροχής, αλλά ο Μάσα έχοντας την pole position δεν δυσκολεύτηκε να βρεθεί από την πρώτη στιγμή στην κορυφή της κούρσας. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Φερνάντο Αλόνσο με Ρενό, επιβεβαιώνοντας τη φόρμα του τον τελευταίο καιρό, ενώ τρίτος ήταν ο Κίμι Ραϊκόνεν με την άλλη Φεράρι. Τέταρτος τερμάτισε ο Σεμπαστιάν Φέτελ, πέμπτος ο Λιούις Χάμιλτον, έκτος ο Τίμο Γκλοκ, έβδομος ο Χεϊκι Κοβαλάινεν, ενώ τη βαθμολογούμενη οκτάδα συμπλήρωσε ο Γιάρνο Τρούλι.Ο Χάμιλτον αναδείχθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής συγκεντρώνοντας 98 βαθμούς, έναν περισσότερο από τον Μάσα που έμεινε στους 97. Ο Κίμι Ραϊκόνεν με 75 βαθμούς, μετά τον περσινό τίτλο, έμεινε στην τρίτη θέση. Οι δύο οδηγοί της Φεράρι, πάντως, κατάφεραν να οδηγήσουν τη «σκουντερία» σ' ένα ακόμα πρωτάθλημα στους κατασκευαστές, επιβεβαιώνοντας την κυριαρχία της τα τελευταία χρόνια.

11 σχόλια:

  1. "Οι δύο οδηγοί της Φεράρι, πάντως, κατάφεραν να οδηγήσουν τη «σκουντερία» σ' ένα ακόμα πρωτάθλημα στους κατασκευαστές, επιβεβαιώνοντας την κυριαρχία της τα τελευταία χρόνια.".....Έτσι μπράβο για να ξέρουμε ποιοί είναι οι πρωταθλητές.
    Όσο για το choco-boy..θα σου πώ ό,τι είπα και στο φίλο μου τον dimitris...Τέτοιος πρωταθλητής με την βοήθεια της γκαντεμιάς του Timo..άστα βράστα ! Τον κέρασε τον Glock ή ως καρατσιγκουναριό άγγλος, ούτε ένα ευχαριστώ δεν είπε στο παλληκάρι ?
    Άιντε να είμαστε γεροί να δούμε του χρόνου πραγματικό πρωταθλητή...όχι γιαλαντζή ντολμά !

    Πολύ καλημέρα σας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για να δούμε πραγματικό πιλότο στη Φ.1 αν αναστηθεί ο Σένα μόνο τότε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μετά τον Ayrton, έπαψα να βλέπω (και είμαι και αργεντινός...).
    Τουλάχιστον δεν ξανακέρδισε εκείνος ο αχώνευτος ο Ισπανός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταρχας είμαι πολύ χαρούμενος που από σημερα μπορώ να commentarw και πάλι...Αν και ήμουν μια ζωή ferrari και εξακολουθώ και είμαι με τον Κιμι συγκεκριμένα ο Χάμιλτον είναι ο καλύτερος πιλότος αυτή τη στιγμή..Αν και δεν είδα τον αγώνα άκουσα ότι ήταν από τους πιο συγκλονιστικούς στην ιστορία της f1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. apos πράγματι αχώνευτος ο Αλόνσο και ξενέροτος βρε παιδί μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς ήρθες και πάλι manos βλέπω το ξεπέρασες.Ο Χάμιλτον απλά είναι πιο τσαμπουκάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα ανέβει αναρτησούλα αύριο για να δουν όλη πόσο "γκαντέμης" ήταν ο τίμιος Timo....
    Μέχρι τότε, χαρείτε το μουσαντένιο μέχρι του χρόνου που θα αποκατασταθεί η νομιμότητα.
    Άλλωστε πρέπει να χαρίζουμε (ή εμείς ή ο κάθε Timo) καμιά κούπα στους τριτο-τέταρτους για να αποκτά ενδιαφέρον αυτό το άθλημα, στο οποίο τρέχουν είκοσι πιλότοι και στο τέλος κερδίζει η Scouderia...
    Buona sera

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΥΓ: ο μαυρούκος τσαμπουκάς;
    Ναι ναι, όσο η Ντόρα είναι καραμανλικιά και ο Νικήτας νταβραντωμένος άντρας!!!
    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΥΓ1: ο Timo δεν εγκατάλειψε.
    Απλά σταμάτησε όσο χρειαζόταν για να τον περάσει ο τυχάρπαστος και μετά τερμάτισε 6ος αντί για πέμπτος...
    Πληροφοριακά αυτά...
    Ξανα-μανα καλησπέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα κουμπάκια στο τιμόνι θέλουν τσαμπουκά;πλακίτσα έκανα νομίζω οτι με τόσα βοηθήματα τα μονοθέσια πάνε πλέον μόνα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έέέέέτσι.....
    Ο νεότερος πρωταθλητής και πολλά υποσχόμενος....
    Όσο για το θέμα Γκλοκ να το αναλύσουμε μαζί με το θέμα Φετελ....
    Καλησπέρα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αν είσαι δημοσιογράφος άντε γεια... εδώ είναι μόνο για bloggers.Τα μπινελίκια ελεύθερα!